AFo - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

AFo - Forum

Dette er den offisielle forumsiden til Ikariam alliansen: Army of Friends aka. AFo
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Javell så sånn e det

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Dani
Medlem
Medlem



Antall Innlegg : 2
Join date : 03.10.2008

Javell så sånn e det Empty
PosteTema: Javell så sånn e det   Javell så sånn e det Icon_minitimeMan Des 15, 2008 12:10 am

etter mye mas fra vår berykted leder, må jeg vel ta å bruke forumet da, problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal skrive.

statusrapport:
har endelig fått opp min 4 by, for å utvinne svovel, det er egentlig alt jeg trenger den byen til,
hovedstad vurderes å bytte over til marmobyen min, siden den er størst, men hovedtallet av armeen min er i vinbyen

noen som har noe mening her.?

ellers så savner jeg at det er folk å angripe,, sko nesten ikke tro at det var folk som spillte ikariam, når jeg spillte travian så ble jeg iallefall angrepet av noen, her er det fred på jord. Razz er ikke sånn det skal være

edit.. ja.. spm til han som bestemmer rangeringen vår.. jeg vil ikke være prest.. alt annet enn prest/munk/pave.. blabal.. er ikke religiøs ser du Smile
Til Toppen Go down
Crixus
Innenriks Minister
Innenriks Minister



Antall Innlegg : 98
Join date : 01.09.2008
Age : 30
Bosted : Harestua, Lunner, Oppland, Norge

Javell så sånn e det Empty
PosteTema: Okei   Javell så sånn e det Icon_minitimeFre Des 19, 2008 1:31 pm

Jeg byttet hovedstad for ikke så lenge siden, og jeg må si at det har blitt mye bedre. Jeg anbefaler deg å flytte hovedstaden til en marmor by Very Happy

------------------------------------

Det er jeg som har med rangeringen å gjøre, og jeg vil bare si at jeg heller ikke er religiøs, men hvis du leser på de andre temaene som har med navn på alli å gjøre, så har jo jeg kommet opp med noen forslag. Nå er det jo bare jeg som har kommet med forslag, og jeg skulle ønske noen andre deltok mer...

Jeg skal endre på rangering med en gang Cool
Til Toppen Go down
luky
Medlem
Medlem



Antall Innlegg : 41
Join date : 30.09.2008
Age : 28

Javell så sånn e det Empty
PosteTema: Re: Javell så sånn e det   Javell så sånn e det Icon_minitimeLør Jan 24, 2009 7:43 pm

ja. men problemet er at ingen spiller. slutta og spille fordi det ble for kjedelig men har begynt og spille tribal wars server 3. er mange kriger, man er aktiv og alt annet.
netttsiden heter http://www.tribalwars.no/
Kul Kul Kul
Til Toppen Go down
Crixus
Innenriks Minister
Innenriks Minister



Antall Innlegg : 98
Join date : 01.09.2008
Age : 30
Bosted : Harestua, Lunner, Oppland, Norge

Javell så sånn e det Empty
PosteTema: TW... :(   Javell så sånn e det Icon_minitimeTir Feb 10, 2009 1:06 am

Jeg synes tribal wars er dritkjedelig, men det har jo også Ikariam blitt... Tribal har den fordelen at det er mange flere aktive, mens ikariam har bedre grafikk og.. Ja det visuelle.

Hadde bare ikariam hatt mange spillere, da hadde det vært kulere Sad
Til Toppen Go down
Sponsored content





Javell så sånn e det Empty
PosteTema: Re: Javell så sånn e det   Javell så sånn e det Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Javell så sånn e det
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
AFo - Forum :: Forumet :: Forumet generelt-
Gå Til: